Теорія про міграцію до Америки із Сибіру підтвердилася

14 січня 2018, неділя, 14:56 | Джерело: http://istpravda.com.ua/

Теорія про міграцію до Америки із Сибіру підтвердилася

14.01.2018 Версія для друку

Учені реконструювали ДНК померлого понад 11 тис. років тому немовляти й виявили невідому раніше популяцію стародавніх індіанців. З'ясувалося, що корінні жителі Америки були розбавлені мігрантами із Сибіру.

3 січня міжнародна команда вчених повідомила про успішне розшифроування ДНК померлої 11,5 тис. років тому у віці шести тижнів дівчинки, кістки якої археологи виявили на Алясці у 2010 році.

Це другий за давністю геном людини, коли-небудь виявлений у Північній Америці, який проливає світло на те, як предки корінних американців потрапили в Західну півкулю, пише "Гордон" з посиланням на The New York Times. Результати аналізу ДНК опублікував журнал Nature.

Згідно з цими даними, померла дитина належала до раніше невідомої групи людей, яка відкололася від інших корінних американців одразу або незабаром після їх прибуття в Північну Америку.

Співавтор дослідження Ескі Віллерслев із Копенгагенського університету наголосив, що знайдено найранішу з відомих гілок людства в Америці. Дослідження підтвердило теорію, згідно з якою американці були розбавлені мігрантами із Сибіру.

У 2010 році під час розкопок у долині річки Танана в центральній частині Аляски виявили тимчасову стоянку стародавніх людей. Там у вогнищі археологи виявили кістки двох немовлят, із яких учені спробували виділити залишки генетичного матеріалу.

Найдавніша виділена вченими ДНК у Північній і Південній Америці має вік 12,7 тис. років. Також було розшифровано геном людини, що жила 8,5 тис. років тому, кістяк якої було виявлено на березі річки у штаті Вашингтон.

Корінні жителі Америки походять від двох основних груп предків - північної (кілька племен у Канаді, а також індіанці навахо й апачі у США) і південної (інші племена індіанців у США, а також корінні народи Центральної і Південної Америки).

Найдавніші з раніше виділених ДНК належали до південної гілки корінних американців. Однак кістки виявленої у 2010 році дівчинки не належать до північної та південної гілок, а є частиною раніше невідомого населення Америки, яке генетично відокремилося від предків корінних американців приблизно 20 тис. років тому.

Учені назвали цих людей стародавніми берінгінами. Берінгія належить до Аляски і східної краю Сибіру, які під час останнього льодовикового періоду були пов'язані сухопутним мостом, що дало змогу жителям Азії потрапити в Західну півкулю.

Предки знайденого немовляти є вихідцями з Азії й відділилися від нинішніх китайців приблизно 36 тис. років тому.

Орієнтовно 25 тис. років тому потік генів жителів Азії до Америки практично припинився - і предки корінних американців стали генетично ізольованими. Вони почали ділитися на окремі генетичні групи приблизно 20 тис. років тому. Першими відкололися стародавні берінгійці, представницею яких і є виявлена дівчинка. Ще приблизно 4 тис. років потому, за оцінками вчених, з'явилися північна і південна гілки корінних американців.

Нове дослідження доводить існування стародавніх берінгів, однак не дає вченим відомостей про їхню долю.

Нинішні корінні американці, які живуть в околицях місцевості, біля якої було виявлено кістки дівчинки, належать до північної гілки. Дослідження демонструє, що їхні предки повернулися на Аляску, можливо, замінивши або витіснивши давніх берінгійців.

Теми: Сибір, Америка, археологія, генетика

Коли переводити годинник - Україна перейде на зимовий час

Путіну потрібна нова війна, щоб змусити росіян забути про невдоволення пенсіями

У Керчі стався вибух у коледжі

У Москві затримали заступника Аксьонова - Віталія Нахлупіна

Россия продолжает ``фаршировать`` Армению современным оружием

17.10.2018 Брифінг Міноборони України щодо обстановки на лінії зіткнення

Автокефалии еще нет, а главы УПЦ КП и УАПЦ уже грызут друг-другу глотки

На окупованій Луганщині стався вибух у дитячому садку - Війна на Сході

ВІЧНА ПАМ`ЯТЬ ЛЬОТЧИКУ ІВАНУ ПЕТРЕНКО

Браконьєрство і корупція нищать вітчизняні водойми

Засукавши рукави: Мешканці Тячівщини самотужки забетонували 45 метрів дороги

Суддю Верховного суду спіймали на недостовірному декларуванні, - НАЗК

Мінкульт розпорядився провести облік усіх історико-культурних цінностей у храмах УПЦ МП. ДОКУМЕНТ

'Ми - росіяни, маємо в Росію виїхати?' - лікарка казахського міста Аркалик зажадала спілкування державною мовою під час прийому. ВIДЕО

Із воїном 10-ї ОГШБр Антоном Моспаном, загиблим на Донбасі, попрощаються 19 жовтня в Черкасах.

У Чехії затримали росіян, яких обвинувачують у зламі системи видачі посвідок на проживання