Про це повідомляє Defense Express з посиланням на Ukrainian Military Pages .
До шасі висуваються такі вимоги: безкапотна 2/3 місна кабіна, колісна формула 4х2, колісна база не менше 4 100 мм, монтажна довжина рами не менше 5 800 мм, двигун потужністю не менше 130 к. с. стандарту Євро-2 або вище, вантажопідйомність не менше 5450 кг, повна маса не більше 10 100 кг, об`єм паливного бака не менше 200 л, розмір коліс не менше R20.
Новина по темі: ДО 80 ОДШБР ПРИБУЛО 20 НОВИХ ВАНТАЖІВОК БОГДАН-6317
Кузов-фургон повинен бути обладнаний не менше ніж 26 м'якими сидіннями, з можливістю регулювання кута нахилу спинки, системами опалювання та кондиціонування повітря, ЖК-телевізором діагоналлю не менше 24-32 дюйми, а також робочим столом типу - купе з розеткою для підключення комп`ютера (ноутбука).
Крім того у фургоні повинні бути відсіки для розміщення протиударних щитів типу Форт-ЩПА. На всі вікна кузов-фургона передбачається встановлення захисних грат із тканої металевої сітки (з можливістю їх швидкого демонтажу).
Очікувана вартість контракту 62 810 000 гривень. Початок аукціону 12 серпня.
Новина по темі: БОГДАН У 2018 РОЦІ ПЕРЕДАВ ЗСУ 200 НОВИХ ВАНТАЖІВОК
Варто зауважити, що спочатку технічне завдання містило прямі вимоги на марку автомобіля - МАЗ-5340, але після кількох скарг учасників до нього були внесені зміни. Зокрема в одній зі скарг відмічається, що вимоги значно завищені, та наближені до єдиного на ринку автомобіля з такими параметрами, а саме автомобіля МАЗ 5340 євро 2 з двигуном ЯМЗ (що знаходиться в санкційному списку, як товар виробництва Російської Федерації).
Новина по темі: МАЙЖЕ СОТНЮ НОВИХ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ БОГДАН ПЕРЕДАЛИ ДО ЗСУ